- Palaikymas
Jaučiame atsakomybę už savo produktus, todėl po diegimo visada siūlome savo klientams sistemų palaikymą bei priežiūrą. Palaikymas – naujos programų versijos, susijusios su norminių teisės aktų pakeitimais, su naujomis platformos funkcijos ir galimybėmis, bei platformos naujos versijos. Priežiūra – klientui teikiamos konsultacijos jo darbo vietoje, telefonu ar on-line režimu, esamų/naujų funkcijų automatizavimo, keitimo ar tobulinimo darbai, duomenų tvarkymas, duomenų atstatymo darbai.
- Individualus programavimas
Su klientais, pageidaujančiais papildomų funkcionalumų, yra suderinamas individualaus programavimo darbų planas. Esame lankstūs ir kiekvienam klientui galime pasiūlyti jų poreikius atitinkančius sprendimus.
- Sistemų nustatymai
Galime pasirūpinti Jūsų sistemų ir serverių konfigūracijomis, tai palengvina ir pagreitina sistemų diegimą. Klientams nebereikia rūpintis, kad sistemos veiks netinkamai. Kartu su jau turima programine įranga sistemos išnaudos maksimalius savo pajėgumus.
- Duomenų perkėlimas
Esant poreikiui, galime perkelti klientų duomenis iš senų, nenaudojamų sistemų, neprarandant anksčiau naudotų dimensijų ir kitų duomenų. Ši paslauga žymiai palengvina klientų darbo pradžią su mūsų sistemomis.
- Personalo apmokymas
Suprantame, kad informacinių sistemų technologijos bei sprendimai skiriasi vieni nuo kitų bei sparčiai vystosi, todėl siūlome personalo apmokymų galimybę. Apmokymus galime teikti nuotoliniu būdu, kliento darbo vietoje individualiai bei grupėmis.